quality image header banner

Quality Score

Me MatchOfficella haluamme tarjota vuokranantajille vain laadukkaita asiakaskontakteja.

Parantaaksemme asiakaskontakteja, joita lähetämme sinulle, olemme lanseeraaneet uuden pistesysteemin: Quality Score. Quality Score -pistesysteemi toimii muistilistana, joka kertoo sinulle miten yhä parantaa vuokramainoksia MatchOffice-sivuilla.

Miksi minun vuokranantajana tulisi käyttää aikaa vuokramainoksiin?

Parantamalla mainosten laatua, potentiaaliset asiakkaat saavat paremman kuvan vuokrakoheesta ja näin voivat nopeammin tehdä päätöksen, onko vuokratila sopiva juuri heille. Samalla lisäät mahdollisuuksia vuokrata vapaat tilat nopeasti.

Lisäksi, mitä enemmän saat laadukkaita asiakaskontakteja, sitä korkeammalle mainoksesi sijoittuu listauksissa.

Eli Quality Score toimii samalla periaattella kuin Google: mitä enemmän potentiaalisia kiinnostuneita asiakkaita, sitä korkeammalle mainos sijoittuu hakutuloksissa.

Miten Squality Score oikein toimii ja miten saan korkeat pisteet?

Quality Score -pistesysteemi arvioi 9 eri tekijää ja antaa pisteitä näistä.

9 tekijää, jotka vaikuttavat laatupisteisiin ovat:

Alla kerromme tarkemmin, miten parantaa kutakin tekijää ja kerätä pisteitä.

Huom. Asiakkaat tai toiset vuokranantajat eivät näe Quality Score -pisteitäsi. Vain sinä ja yrityksesi muut henkilöt, joilla on MatchOffice-tunnukset, näkevät kunkin mainoksen Quality Score -pisteet.

Kuvat (väh. 3 per mainos)

Yksi kuva on arvokkaampi kuin 100 sanaa – kuuluu tuttu sanonta. Ja on totta, että potentiaaliset vuokralaiset arvostavat hyviä kuvia. Asiakkaat päättävät usein kuvien perusteella, ovatko kiinnostuneita kohteesta. Suosittelemmekin, että jokainen mainos sisältäisi ainakin 3 mahdollisimman todentuntuista kuvaa vuokrakohteesta.

On hyvä, jos kuvat näyttävät vuokrakohteen kokonaisuudessaan. Pidä huoli, että kaikki huoneet ja nurkat tulevat kuvissa esiin, myös keittiö / sosiaalitilat, vessat ja pukeutumishuoneet sekä varastohuoneet.

Lisäksi pidä huoli, että kuvien laatu on hyvä. Näin kuvat ovat houkuttelevimpia ja inspiroivat potentiaalisia asiakkaita enemmän. Kuvien tulee olla ainakin 900 x 600 pikseliä.

Picture

Video

Video on erinomainen tapa esitellä vuokrakohde potentiaalisille vuokralaisille. Videossa kuvat yhdistyvät liikkeeseen ja ääneen. Video antaa paljon tarkemmin kuvan siitä, millainen vuokrakohde on.

Tarjoammalla videokierroksen toimistokohteessa on loistava tapa ensiesitellä kohde ja visualisoida pontentiaalisille asiakkaille, millainen kohde on.

Presentation Video

Pohjapiirros

Pohjapiirros on ensisijainen työkalu näyttää potentiaalisille asiakkaille, miten toimistokohteen tilat on jaettu ja sijoiteltu. Tiedämme kokemuksesta, että kohteet joissa on pohjapiirros saavat enemmän liidejä ja näyttöjä. Pohjapiirros auttaa asiakkaita saamaan realistisen kokonaiskuvan kohteesta.

Luo pohjapiirros helposti netissä (linkki). .

Floor plan

Virtuaalikierros

Virtuaalikierros tuo kohteen kuvat ja pohjapiirroksen eloon ja antaa 360-asteen kuvan kohteesta.

Virtuaalikierroksissa käytetään samaa teknologiaa kuin Google Street View -kierroksissa, ja se antaa mahdollisuuden vierailla kohteessa aivan kuten Google karttasovelluksessa kaduilla.

Virtuaalikierros auttaa potentiaalisia asiakkaita saamaan entistä tarkemmin kuvan kohteeta ja näin he voivat nopeammin arvioida, onko kohde sopiva juuri heille.

Virtual tour

Kohdekuvaus (väh. 650 merkkiä)

Kohdekuvaus on tärkeä osa vuokramainosta. Kohdekuvauksessa sinulla on mahdollisuus esitellä kohde asiakkaalle ominsanoin ja kertoa, millaisia mahdollisuuksia kohde tarjoaa eri yrityksille sekä mitä vuokra sisältää.

Jos tarjoat vuokralaisille lisäpalveluita kuten esimerkiksi aulapalveluita tai lounastarjouksia, jotka tuovat kohteelle lisärvoa, kohdekuvauksessa on hyvä tuoda nämä esille. Lisäpalvelut voivat olla ratkaisevia, kun asiakas miettii, pyytääkö kohteesta näyttöä.

Kohdekuvaus vaikuttaa myös siihen, löytävätkö asiakkaat kohteen Google-hakutuloksista. Hyvä ja optimoitu teksti tuo paitsi siis laadukkaita asiakaskontakteja mutta myös enemmän kyselyitä.

Suosittelemme, että kukin vuokramainos sisältäisi 650 – 700 merkin kohdekuvauksen.

Description

Palvelut (min. 1)

Listaamalla kohteen palvelut, annat potentiaalisille vuokralaisille kuvan siitä, mitä lisärvoa ja lisäpalveluita kohde tarjoaa.

Palvelut myös auttavat asiakkaita vertaamaan kohdettasi muihin kohteisiin. Esimerkiksi, jos asiakas vertaa kahta samantyyppistä kohdetta, voivat lisäpalvelut olla ratkaiseva tekijä. Jos asiakas vaikka tarvitsee aulapalveluita ja olet merkannut nämä palveluihin, se on iso plussa.

Facilities

Esite

Jos sinulla on esite kohteesta, muista lisätä se kohdemainokseen. Näin potentiaaliset asiakkaat voivat helposti ladata esitteen, jossa on kaikki kohteen tiedot vuokrasta palveluihin. Tämä helpottaa kohteiden vertailua ja asiakkaiden on helpompi tehdä päätös vuokrakohteesta.

Prospect

Yhteistyö-Logo

MatchOfficen tunnettujen yhteistyökumppaneiden logo näkyy kohdemainoksessa. Yhteistyö-logo on merkki luotetusta ja pitkäaikaisesta yhteistyökumppanista.

Yhteistyö-logo edellyttää, että yritys niin ikään lisää MatchOffice-logon kotisivuilleen. Lue lisää Yhteistyö-logosta täältä.

Partner badge

Uusi kohde

Jos mainoskohde on juuri luotu, mainos näkyy ensimmäisissä hakutuloksissa, mikä automaattisesti lisää mainoksen näkyvyyttä. Uusi kohde -logo herättää asiakkaiden mielenkiinnon ja tuo kohteelle katsomiskertoja.

Newly created ad
Jäsenyytemme
  • MatchOffice yhteistyölogo
  • MatchOffice yhteistyölogo