arrow_upward

Etsi vuokrattavia toimitiloja Suomesta

Ideanote p  kuva

Moderni palautelaatikko

27
huhti
2017
Iina Pyykkö
Innovatiivisuus on avain menestykseen oli kyse sitten vanhemmasta yrityksestä tai start up -tiimistä. Ideanote on uusi tanskalainen digitaalinen työkalu, joka auttaa yrityksiä jakamaan ideoita ja löytämään innovatiivisia ratkaisuja.

Monessa yrityksessä on tietotaitoa rutkasti, mutta tämä tieto ei istu kokoushuoneissa eikä johtoportaassa. Yleensä yritysten työntekijät tietävät parhaiten, mikä toimii ja mikä ei. Innovatiiviset ratkaisut ongelmiin ja kehitysehdotukset tulevatkin usein juuri työntekijöiltä, jotka päivittäin pyörittävät bisnestä ja kysymyksiä käsissään.

Nämä ehdotukset eivät kuitenkaan useinkaan kulje juuri sinne johtotasolle, jossa pohditaan kehitysehdotuksia ja tehdään päätöksiä, vaan ne jäävät hierarkian hampaisiin erityisesti isommissa yrityksissä. 

Ideanote-työkalu tuo ideat esiin antamalla kanavan, jota kautta kaikki voivat esittää ideoita ja kehitysehdotuksia. Näin helppokäyttöinen työkalu poistaa hierarkiat ja kannustaa työntekijöitä osallistumaan yritysten kehittämiseen, jolloin johtajat voivat hyödyntää sitä valtavaa tietoa, joka työntekijöillä on. 

 

Yrittelijäs ilmapiiri

Ideanote perustuu ajatukseen, että kaikkien yrityksten tulisi ajatella ja toimia kuten start up -yritysten.

"Mikään ei ole kiveen hakattua. Ja vain koska jokin malli on toiminut erinomaisesti viimeiset kaksikymmentä vuotta, se ei välttämättä tarkoita, että sama malli toimisi seuraavankin vuosikymmenen. Start up -ajattelijat etsivät jatkuvasti uusia ideoita ja tapoja toimia eivätkä pelkää kokeilla uutta", toteaa  Ideanotin toimitusjohtaja Jesper Juel Jensen. 

"Start up -yrityksillä ei kuitenkaan ole sitä laajaa tietotaitoa ja osaamista, mitä vanhemmista yrityksistä löytyy. Tavoitteemme onkin auttaa yrityksiä yhdistämään kokemus ja innovaatisuus."

Tästä ajatuksesta ja Ideanotista on innostunut myös innovaatiokonsultti Pia Pinkowsky Ideanotilta. 

"Mitä tulee innovatiivisuuteen, perinteiset, vanhemmat yritykset voivat oppia paljon start up -yrityksiltä. Elämme yritysmaailmassa, jossa asiat muuttuvat ja kehittyvät hurjaa vauhtia ja yritysten tulee olla innovatiivisa pysyäkseen kehityksessä mukana", hän sanoo.

 

Älykäs ideapankki

Ideanote on ideapankki, joka mahdollistaa kehitysehdotusten jakamisen mobiililaitteella tai tietokoneella yli yritysten osastorajojen. 

Työkalu nostaa työntekijöiden osaamisen ja niistä jalostetut ideat esiin ja vahvistaa demokratiaa yrityksessä kun kaikki voivat osallistua helposti yrityskehitykseen. 

"Työkalu on melkein kuin robotti. Sen kautta voi helpsoti jakaa ajatuksia, mutta se myös hallinnoi kaikkia ehdotuksia ja ideoita sekä järjestää ne haluttujen teemojen mukaisesti yrityksestä riippuen."

"Ideanote siis kerää jatkuvasti tietoa ja ajan kuluessa, sitä mukaan kun työntekijät jakavat ideoitaan, se järjestää yhä tehokkaammin kehitysideoita teemojen mukaan. Tämä säästää huomattavan paljon aikaa", kertoo Jesper Juel Jensen. 

Ideanote myös seuraa, kenen ideat lähtevät lentoon ja antaa tästä tunnustusta työntekijöille. Tämä kannustaa työntekijöitä edelleen jakamaan ideoitaan ja ajatuksiaan. Ideanote kertoo, kuka on jakanut idean ja myös sen, kuka on osallistunut idean kehittämiseen esimerkiksi kommentoimalla, mikä vahvistaa työntekijöiden motivaatiota käyttää sovellusta.

 

Tutustua ja lue lisää konseptista Ideanote

<< Katso lisää uutisia
Voimmeko auttaa?keyboard_arrow_downkeyboard_arrow_up
Miten saan lisätietoja kohteesta?
Täytä lisätietolomake ”Pyydä kohdetiedot”, jonka löydät kohdesivulta. Anna nimi, yrityksen nimi, puhelinnumero ja sähköposti. Lisäksi voit halutessasi laittaa viestin vuokranantajalle ja kysyä kohteesta. Kun olet lähettänyt lisätietopyynnön, saat lisätietoja kohteeesta ja vuokranantajan yhteystiedot sähköpostitse muutamassa minuutissa.
Miten saisin automaattisesti tiedon uusista, kriteereihini sopivista vuokrakohteista?
Jos haluat saada automaattisesti tiedon uusista, kriteereihisi sopivista vuokrakohteista, voit asettaa hakuvahdin. Hakuvahti lähettää sinulle sähköpostitse tiedon uusista ja hakukriteereihisi sopivista vuokrakohteista automaattisesti.
Miten voin poistaa hakuvahdin?
Voit aina poistaa asettamasi hakuvahdin. Poista hakuvahti klikkaamalla sähköpostin alareunassa olevaa linkkiä “Poista hakuvahti”. Voit aina tehdä uuden hakuvahdin.
Kuinka ilmoitan vuokrattavista kohteista?
Ensiksi sinun tulee rekisteröityä palveluun. Voit rekisteröityä täällä: Rekisteröidy palveluun. Kun olet rekisteröitynyt, voit ilmoittaa vapaat kohteet omien sivujen kautta.
Mitä kohteiden mainostaminen MatchOffice-portaalissa maksaa?
Riippuen mainostatko toimitiloja vai coworking- ja kokoustiloja, hinnat ovat seuraavat:
  • Toimitilat: No cure, No pay mainosta tiloja ilmaiseksi, ilman ennakkomaksuja. Maksat vain syntyneistä vuokrasopimuksista, komissio on 12,5 % ensimmäisen vuoden perusvuokrasta.
  • Coworking- ja kokoustilat Kiinteä kuukausihinta coworking- ja kokoustilamainoksille. Yksi hinta kaikille tiloille yhdessä osoitteessa. Hinnat alkaen 19,90 e / kk.
Miten julkaisen vuokramainoksen?
Kun luot ensimmäisen vuokrakohteen, tulee MatchOfficen hyväksyä vuokrailmoituksen ennen kuin se tulee näkyviin portaalissa. Tämä vie hetken aikaa, mutta vuokrailmoituksesi julkaistaan heti kun se on hyväksytty, pääsääntöisesti saman päivän aikana. Jos olet jo aikaisemmin mainostanut vuokratiloja MatchOffice-portaalissa, vuokrailmoitukset julkaistaan heti kun olet luonut ilmoituksen ja vaihtanut kohteen statuksen “aktiiviseksi”.
< Takaisin