arrow_upward

Etsi vuokrattavia toimitiloja Suomesta

Googlestreet view liikekuvaus

Google virtuaalikierros on uusi digitaalinen markkinointityökalu

11
touko
2017
Iina Pyykkö
Yhä useammat liikkeet ja showroomit tilaavat Google virtuaalikierroksia vahvistaakseen online-näkyvyyttä ja brändiä.
11
touko
2017
Iina Pyykkö

Maailman suurin ja käytetyin hakukone Google on jo nyt vuosikymmenen tarjonnut käyttäjille mahdollisuuden tutkia ja tutusta maailmaan, kaupunkeihin, alueisiin ja katuihin Google Street View -toiminnolla. 

Google Street View on antanut kaikille mahdollisuuden navigoida suurimmissa kaupungeissa ja kaduilla 365-asteen kulmalla luoden hyvin todellisen tuntuisen kuvan kohteesta.

Nyt monet liikkeet, showroomit ja ravintolat ovat alkaneet hyödyntää teknologiaa ja vahvistamaan online-näkyvyyttä Google virtuaalikierroksilla, joka on uusi digitaalinen markkinointityökalu. 

 

Innovatiivinen markkinointikanavan

Virtuaalikierros antaa potentiaalisille asiakkaille todentuntuisen kuvan paikasta, melkein kuin he olisivat itse fyysisesti pistäytyneet liikkeessä.

Se antaa yrityksille mahdollisuuden saavuttaa paljon suuremman vierailija- ja asiakasmäärän kuin mitä mahdollista tavoittaa vain katunäkyvyydellä.

"Se on aivan uusi ja innovatiivinen tapa esitellä showroomia, tuotteita tai esimerkiksi liikeen designia, ja virtuaalikierros myös antaa kuvan, että yritys seuraa kehitystä on digitalisaation huipulla", toteaa Anne-Kathrine Utzon, MatchOfficen markkinointi manageri jonka työnkuvaan kuuluu myös virtuaalikierrosten markkinointi. 

"Olemme huomanneet, että yhä useammat yritykset käyttävät virtuaalikierroksia markkinoinnissa eri kanavilla kuten kotisivuilla ja sosiaalisessa mediassa lisätäkseen näkyvyyttä ja vahvistaakseen brändiään."

Lisäksi, virtuaalikierrokset näkyvät automaattisesti Googlen monella eri kanavalla kuten Google hakukoneessa, Google+ sovelluksessa, kartoissa ja Google Street Viewissä.

 

 

 

Digitaalinen näkyvyys

Norjalainen tunnustettu koruvalmistaja BJØRK Jewelery on yksi monista yrityksistä, jotka ovat tehneet virtuaalikierroksen uusista tiloistaan Tanskassa. BJØRK avasti vasta uuden showrooming ja konseptimyymälän Kööpenhminan keskustassa.

"Se oli meille selvä valinta, että vahvistamme markkinointiamme virtuaalikierroksilla. Halusimme saavuttaa mahdollisimma monta potentiaalista asiakasta ja herättää huomiota uudesta showroomista, jonka sisustuksessa on käytetty uniikkeja elementtejä kuten hevosen karvaa, kristalleja ja patsaita."

"Virtuaalikierros vahvistaa liikkeen brändiä tuomalla näkyvyyttä myös digitaalitodellisuudessa," selittää Jens Kold BJØRG Jeweleryn Brändi ja Digitaalimarkkinoinnin päällikkö.

"Lisäksi, se on lisännyt näkyvyyttämme Googlessa ja vahvistanut kuvaa meistä innovatiivisena digimarkkinointiin ja -trendeihin paneutuvana yrityksenä."

Myös Christian Højbo Møller, Vanhempi SEO asiantuntija Group M yrityksestä, olettaa virtuaalitodellisuuden vaikuttavan positiivisesti yrityksen Google rankingiin. 

"Yksin virtuaalikierros ei heitä yritystäsi Google hakukoneessa kärkijoukkoihin, mutta se ehdottomasti vahvistaa näkyvyyttä  - erityisesti nyt kun Google kiinnittää enemmän ja enemmän huomiota käyttäjäystävällisyyteen ja vierailijoiden käyttäytymiseen sivuilla", Christian Møller kertoo. 

 

 

Haluatko tilata yrityksellesi virtuaalikierroksen ja kuvata toimitilat tai liiketilat? Ota yhteyttä ja tilaa virtuaalikierros meiltä tästä linkistä.

 

<< Katso lisää uutisia
Voimmeko auttaa?keyboard_arrow_downkeyboard_arrow_up
Miten saan lisätietoja kohteesta?
Täytä lisätietolomake ”Pyydä kohdetiedot”, jonka löydät kohdesivulta. Anna nimi, yrityksen nimi, puhelinnumero ja sähköposti. Lisäksi voit halutessasi laittaa viestin vuokranantajalle ja kysyä kohteesta. Kun olet lähettänyt lisätietopyynnön, saat lisätietoja kohteeesta ja vuokranantajan yhteystiedot sähköpostitse muutamassa minuutissa.
Miten saisin automaattisesti tiedon uusista, kriteereihini sopivista vuokrakohteista?
Jos haluat saada automaattisesti tiedon uusista, kriteereihisi sopivista vuokrakohteista, voit asettaa hakuvahdin. Hakuvahti lähettää sinulle sähköpostitse tiedon uusista ja hakukriteereihisi sopivista vuokrakohteista automaattisesti.
Miten voin poistaa hakuvahdin?
Voit aina poistaa asettamasi hakuvahdin. Poista hakuvahti klikkaamalla sähköpostin alareunassa olevaa linkkiä “Poista hakuvahti”. Voit aina tehdä uuden hakuvahdin.
Kuinka ilmoitan vuokrattavista kohteista?
Ensiksi sinun tulee rekisteröityä palveluun. Voit rekisteröityä täällä: Rekisteröidy palveluun. Kun olet rekisteröitynyt, voit ilmoittaa vapaat kohteet omien sivujen kautta.
Mitä kohteiden mainostaminen MatchOffice-portaalissa maksaa?
Riippuen mainostatko toimitiloja vai coworking- ja kokoustiloja, hinnat ovat seuraavat:
  • Toimitilat: No cure, No pay mainosta tiloja ilmaiseksi, ilman ennakkomaksuja. Maksat vain syntyneistä vuokrasopimuksista, komissio on 12,5 % ensimmäisen vuoden perusvuokrasta.
  • Coworking- ja kokoustilat Kiinteä kuukausihinta coworking- ja kokoustilamainoksille. Yksi hinta kaikille tiloille yhdessä osoitteessa. Hinnat alkaen 19,90 e / kk.
Miten julkaisen vuokramainoksen?
Kun luot ensimmäisen vuokrakohteen, tulee MatchOfficen hyväksyä vuokrailmoituksen ennen kuin se tulee näkyviin portaalissa. Tämä vie hetken aikaa, mutta vuokrailmoituksesi julkaistaan heti kun se on hyväksytty, pääsääntöisesti saman päivän aikana. Jos olet jo aikaisemmin mainostanut vuokratiloja MatchOffice-portaalissa, vuokrailmoitukset julkaistaan heti kun olet luonut ilmoituksen ja vaihtanut kohteen statuksen “aktiiviseksi”.
< Takaisin