arrow_upward

Etsi vuokrattavia toimitiloja Suomesta

Toimisto bulvardilla

Näin vuokrailmoituksesi erottuu edukseen

09
helmi
2017
Iina Pyykkö
Me MatchOfficella olemme nähneet tuhanisa toimitilailmoituksia ja tiedämme, millaiset menevät kaupaksi. Lue vinkit, miten nostat vuokrailmoituksen näkyvyyttä ja erotut joukosta.

1. Valitse valokuvat huolella

Valokuvat antavat tärkeän ensivaikutelman ja ovat kaikessa internetmainonnassa tärkein tekijä. Kuten Caroline Nelson, MatchOfficen UI / UX suunnittelija toteaa, "kuvat antavat vahvemman mielikuvan kuin teksti ja tästä syystä on erittäin tärkeää, että valokuvat antavat hyvän kuvan vuokrattavasta toimistosta".

On mietittävä, millaisia kuvia vuokrakohteesta haluaa esittää. On hyvä käyttää korkealaatuisia laajakuva valokuvia ja lisäksi esittää sekä lähikuvia että kaukokuvia toimistosta.

Ihmisten läsnäolo kuvissa on myös hyväksi. Potentiaaliset asiakkaat voivat näin helpommin samaistua ja kuvitella itsensä käyttämässä ja työskentelemässä toimistossa. Et halua antaa vuokrattavasta toimitilasta tyhjää ja kylmää mielikuvaa.

Suosittelemme ottamaan kuvia kaikkialta toimistosta sen sijaan, että kuvat esittävät vain esimerkiksi toimistotilat ja keittiön. Ammattikuvaajan käyttäminen saattaa olla kannattavaa, jotta valokuvat antavat mahdollisimman edustavan kuvan vuokrattavasta toimitilasta.

 

2. Houkutteleva esittelyteksti

Valokuvat antavat siis hyvän ensivaikutelman ja saavat asiakkaat kiinnostumaan tilasta, mutta miksi asiakkaan kannattaa vuokrata juuri tämän toimitila? Esittelytekstin tulisi vastata tähän kysymykseen mahdollisimman ytimekkäästi, miksi juuri tämä toimisto ja sen eri ominaisuudet tekevät tästä erinomaisen toimitilan. Esittelytekstin tulisi olla houkutteleva ja faktapitoinen antaen selkeän kuvan potentiaalisille vuokraajille toimitiloista.

Mitä lisäarova toimitilatilat voivat tarjota yritykselle? Onko toimitiloissa mahdollisuutta ryhmätyöskentelyyn? Tarjoaako toimitilatyritys myös verkostoitumismahdollisuuksia?

Käytä tekstitila viisaasti. Voit esimerkiksi vastata yllä oleviin kysymyksiin, jotka kertovat potentiaaliselle asiakkaalle, mitä lisärvoa toimitilat voivat tarjota. Älä vain listaa palveluita ja ominaisuuksia, jotka on parempi esittää myöhemmin omana listanaan. Näin asiakas ei myöskään lue samaa asiaa kahteen kertaan.

Esittelytekstin ei tarvitse kuitenkaan olla pitkä. Päinvastoin, mitä ytimekkäämpi sitä parempi. Asiakas haluaa saada nopeasti kuvan toimitiloista.

 

3. Muista hyvä sijaintiteksti

Sijainti on ehdottomasti yksi tärkeimistä tekijöstä, jonka mukaan yritykset valitsevat toimitilat. Mahdolliset vuokraajat haluavat tietää sijainnista muutakin kuin osoitteen. Kuinka lähellä ovat esimerkiksi julkiset kulkuneuvot, onko alueella lounaskahviloita, millaiset parkkitilat kohteessa on?

Suosittelemme kuvaamaan aluetta tarkasti ja selvittämään yksityiskohtaisesti, millaisia palveluita toimitilan ympäristössä on ja onko toimitilat helpon matkan päässä. On hyvä idea sisältää ilmoitukseen karttakuva alueesta. Tulevat vuokralaiset haluavat tietää, paitsi missä tila on ja mutta myös millaista siellä työskentely päivittäin on.

 

4. Päivitä profiilia tasaisin väliajoin

Kun päivität toimitilojen ilmettä ja teet pieniä tai isoja muutoksia, muista aina päivittää myös kohdeilmoitus. Oli kyse sitten pienestäkin muutoksesta, on tärkeää muistaa muuttaa myös mainosta. Pienetkin päivitykset voivat tuoda lisää kiinnostuneita vuokralaisia ja muutokset kertovat aktiivisesta vuokranantajasta, mikä luo positiivista kuvaa toimitiloista. Muista siis pitää vuokralaiset ajantasalla. 

Tekstien ja kuvien tulisi aina olla ajantasalla ja esittää toimitilat siinä kunnossa kuin ne ovat juuri nyt. Et halua, että vuokralaiset hämmästyvät sisään astuessaan, vaan että heillä on hyvä käsitys toimitiloista jo ennen näyttöä. 

 

 

 

 

 

<< Katso lisää uutisia
Voimmeko auttaa?keyboard_arrow_downkeyboard_arrow_up
Miten saan lisätietoja kohteesta?
Täytä lisätietolomake ”Pyydä kohdetiedot”, jonka löydät kohdesivulta. Anna nimi, yrityksen nimi, puhelinnumero ja sähköposti. Lisäksi voit halutessasi laittaa viestin vuokranantajalle ja kysyä kohteesta. Kun olet lähettänyt lisätietopyynnön, saat lisätietoja kohteeesta ja vuokranantajan yhteystiedot sähköpostitse muutamassa minuutissa.
Miten saisin automaattisesti tiedon uusista, kriteereihini sopivista vuokrakohteista?
Jos haluat saada automaattisesti tiedon uusista, kriteereihisi sopivista vuokrakohteista, voit asettaa hakuvahdin. Hakuvahti lähettää sinulle sähköpostitse tiedon uusista ja hakukriteereihisi sopivista vuokrakohteista automaattisesti.
Miten voin poistaa hakuvahdin?
Voit aina poistaa asettamasi hakuvahdin. Poista hakuvahti klikkaamalla sähköpostin alareunassa olevaa linkkiä “Poista hakuvahti”. Voit aina tehdä uuden hakuvahdin.
Kuinka ilmoitan vuokrattavista kohteista?
Ensiksi sinun tulee rekisteröityä palveluun. Voit rekisteröityä täällä: Rekisteröidy palveluun. Kun olet rekisteröitynyt, voit ilmoittaa vapaat kohteet omien sivujen kautta.
Mitä kohteiden mainostaminen MatchOffice-portaalissa maksaa?
Riippuen mainostatko toimitiloja vai coworking- ja kokoustiloja, hinnat ovat seuraavat:
  • Toimitilat: No cure, No pay mainosta tiloja ilmaiseksi, ilman ennakkomaksuja. Maksat vain syntyneistä vuokrasopimuksista, komissio on 12,5 % ensimmäisen vuoden perusvuokrasta.
  • Coworking- ja kokoustilat Kiinteä kuukausihinta coworking- ja kokoustilamainoksille. Yksi hinta kaikille tiloille yhdessä osoitteessa. Hinnat alkaen 19,90 e / kk.
Miten julkaisen vuokramainoksen?
Kun luot ensimmäisen vuokrakohteen, tulee MatchOfficen hyväksyä vuokrailmoituksen ennen kuin se tulee näkyviin portaalissa. Tämä vie hetken aikaa, mutta vuokrailmoituksesi julkaistaan heti kun se on hyväksytty, pääsääntöisesti saman päivän aikana. Jos olet jo aikaisemmin mainostanut vuokratiloja MatchOffice-portaalissa, vuokrailmoitukset julkaistaan heti kun olet luonut ilmoituksen ja vaihtanut kohteen statuksen “aktiiviseksi”.
< Takaisin