Näin vuokrailmoituksesi erottuu edukseen

Näin vuokrailmoituksesi erottuu edukseen

09
helmi
2017
Iina Pyykkö
Me MatchOfficella olemme nähneet tuhanisa toimitilailmoituksia ja tiedämme, millaiset menevät kaupaksi. Lue vinkit, miten nostat vuokrailmoituksen näkyvyyttä ja erotut joukosta.
09
helmi
2017
Iina Pyykkö

1. Valitse valokuvat huolella

Valokuvat antavat tärkeän ensivaikutelman ja ovat kaikessa internetmainonnassa tärkein tekijä. Kuten Caroline Nelson, MatchOfficen UI / UX suunnittelija toteaa, "kuvat antavat vahvemman mielikuvan kuin teksti ja tästä syystä on erittäin tärkeää, että valokuvat antavat hyvän kuvan vuokrattavasta toimistosta".

On mietittävä, millaisia kuvia vuokrakohteesta haluaa esittää. On hyvä käyttää korkealaatuisia laajakuva valokuvia ja lisäksi esittää sekä lähikuvia että kaukokuvia toimistosta.

Ihmisten läsnäolo kuvissa on myös hyväksi. Potentiaaliset asiakkaat voivat näin helpommin samaistua ja kuvitella itsensä käyttämässä ja työskentelemässä toimistossa. Et halua antaa vuokrattavasta toimitilasta tyhjää ja kylmää mielikuvaa.

Suosittelemme ottamaan kuvia kaikkialta toimistosta sen sijaan, että kuvat esittävät vain esimerkiksi toimistotilat ja keittiön. Ammattikuvaajan käyttäminen saattaa olla kannattavaa, jotta valokuvat antavat mahdollisimman edustavan kuvan vuokrattavasta toimitilasta.

 

2. Houkutteleva esittelyteksti

Valokuvat antavat siis hyvän ensivaikutelman ja saavat asiakkaat kiinnostumaan tilasta, mutta miksi asiakkaan kannattaa vuokrata juuri tämän toimitila? Esittelytekstin tulisi vastata tähän kysymykseen mahdollisimman ytimekkäästi, miksi juuri tämä toimisto ja sen eri ominaisuudet tekevät tästä erinomaisen toimitilan. Esittelytekstin tulisi olla houkutteleva ja faktapitoinen antaen selkeän kuvan potentiaalisille vuokraajille toimitiloista.

Mitä lisäarova toimitilatilat voivat tarjota yritykselle? Onko toimitiloissa mahdollisuutta ryhmätyöskentelyyn? Tarjoaako toimitilatyritys myös verkostoitumismahdollisuuksia?

Käytä tekstitila viisaasti. Voit esimerkiksi vastata yllä oleviin kysymyksiin, jotka kertovat potentiaaliselle asiakkaalle, mitä lisärvoa toimitilat voivat tarjota. Älä vain listaa palveluita ja ominaisuuksia, jotka on parempi esittää myöhemmin omana listanaan. Näin asiakas ei myöskään lue samaa asiaa kahteen kertaan.

Esittelytekstin ei tarvitse kuitenkaan olla pitkä. Päinvastoin, mitä ytimekkäämpi sitä parempi. Asiakas haluaa saada nopeasti kuvan toimitiloista.

 

3. Muista hyvä sijaintiteksti

Sijainti on ehdottomasti yksi tärkeimistä tekijöstä, jonka mukaan yritykset valitsevat toimitilat. Mahdolliset vuokraajat haluavat tietää sijainnista muutakin kuin osoitteen. Kuinka lähellä ovat esimerkiksi julkiset kulkuneuvot, onko alueella lounaskahviloita, millaiset parkkitilat kohteessa on?

Suosittelemme kuvaamaan aluetta tarkasti ja selvittämään yksityiskohtaisesti, millaisia palveluita toimitilan ympäristössä on ja onko toimitilat helpon matkan päässä. On hyvä idea sisältää ilmoitukseen karttakuva alueesta. Tulevat vuokralaiset haluavat tietää, paitsi missä tila on ja mutta myös millaista siellä työskentely päivittäin on.

 

4. Päivitä profiilia tasaisin väliajoin

Kun päivität toimitilojen ilmettä ja teet pieniä tai isoja muutoksia, muista aina päivittää myös kohdeilmoitus. Oli kyse sitten pienestäkin muutoksesta, on tärkeää muistaa muuttaa myös mainosta. Pienetkin päivitykset voivat tuoda lisää kiinnostuneita vuokralaisia ja muutokset kertovat aktiivisesta vuokranantajasta, mikä luo positiivista kuvaa toimitiloista. Muista siis pitää vuokralaiset ajantasalla. 

Tekstien ja kuvien tulisi aina olla ajantasalla ja esittää toimitilat siinä kunnossa kuin ne ovat juuri nyt. Et halua, että vuokralaiset hämmästyvät sisään astuessaan, vaan että heillä on hyvä käsitys toimitiloista jo ennen näyttöä. 

 

 

 

 

 

Jäsenyytemme
  • MatchOffice yhteistyölogo
  • MatchOffice yhteistyölogo